DHL נבחרה להיות המשלח הבלעדי בכל העולם למעטפות ההצבעה לבחירות בארה"ב

בבחירות הנוכחיות מתבקשים אזרחי ארה"ב הנמצאים מחוץ ליבשת, לשלוח את פתקי ההצבעה ישירות אל מטות ההצבעה במחוזות השונים בארה"ב; DHL תעניק 38% הנחה במשלוח פתקי הצבעה לבחירות בארה"ב


00:00 ,28.10.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
בבחירות הנוכחיות מתבקשים אזרחי ארה"ב הנמצאים מחוץ ליבשת, לשלוח את פתקי ההצבעה ישירות אל מטות ההצבעה במחוזות השונים בארה"ב; DHL תעניק 38% הנחה במשלוח פתקי הצבעה לבחירות בארה"ב

DHL, חברה מובילה בעולם במשלוחי אקספרס בינלאומיים ושירותים לוגיסטיים, נבחרה להיות המשלח הבלעדי בעולם למעטפות ההצבעה בבחירות בארה"ב. במסגרת זו מציעה DHL הנחות משמעותיות במשלוח פתקי ההצבעה מהעולם לארה"ב.

דובר החברה ציין כי כל אזרח ארה"ב יהיה זכאי ל-% 38 הנחה במשלוח מעטפת ההצבעה, באמצעות DHL, כך שעלות משלוח מעטפת ההצבעה תעמוד על 80 שקלים בלבד.

בבחירות הנוכחיות מתבקשים אזרחי ארה"ב הנמצאים מחוץ ליבשת, לשלוח את פתקי ההצבעה ישירות אל מטות ההצבעה במחוזות השונים בארה"ב. במסגרת זו מציעה DHL את שירותיה במשלוח פתקי ההצבעה מהעולם לארה"ב.

עוד נמסר כי החל ב-1 בנובמבר ייפתחו עמדות למסירת מעטפות ההצבעה בסניפי DHL בגליל-ים, ירושלים, חיפה ובאר שבע. צוות של DHL ימתין למצביעים בסניפים ויסייע בידיהם בביצוע המשלוח. מעקב אחר הגעת המשלוח ליעדו ניתן לבצע באמצעות אתר האינטרנט של החברה עפ"י מספר המשלוח שיקבל הלקוח. יש להזדהות מול הבלדר באמצעות הדרכון האמריקאי.

אודי שרון, סמנכ"ל השיווק של DHL ישראל מסר כי מאות מעטפות הצבעה צפויות להישלח באמצעות DHL: "ההערכה היא כי שיעור ההצבעה בבחירות הנוכחיות יהיה גבוה בקרב אזרחי ארה"ב השוהים בישראל, ולכן אנו צופים כי היקף ההיענות לשירות ומשלוח פתקי ההצבעה יהיו גבוהים בישראל".

חברת DHL, שנוסדה בשנת 1969, פרושה ביותר מ- 220 מדינות וטריטוריות בכל רחבי העולם ומעסיקה כ-160 אלף עובדים. לחברה צי של 250 מטוסים ו-60,000 כלי רכב. את שנת 2003 סיימה החברה עם מחזור של 22 מיליארד יורו.