2,133 ק"מ של בד, 2 מיליון רוכסנים ו-3.5 מיליון כפתורים ייצרו 1.4 מיליון פריטי לבוש; ההשקה בישראל מתקיימת במקביל להשקה ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם
DHL משיקה בימים אלו מדים חדשים לבלדרי החברה. השקת המדים החדשים, המתקיימת בו זמנית ביותר מ- 200 מדינות ובהן ישראל, מהווה שלב אחרון בתהליך המיתוג מחדש שעברה DHL.
"בתוך זמן קצר יותר מ-110,000 אנשים ברחבי העולם ילבשו את מדיה החדשים של DHL. עיצובה לא רק יעורר התרשמות גבוהה ביותר, אלא גם יגביר את המודעות למותג DHL. הסיסמא "פנים אחידות אל מול הלקוח" תהפוך כעת למציאות כאשרDHL מציגה עצמה עם מדים אחידים ממותגים", אומר וולפגנג גייל, מנהל המיתוג והפרסום שלDHL העולמית.
לדברי דוני שובה, סמנכ"ל השירות והתפעול שלDHL ישראל, המדים החדשים משקפים את ערכי השרות של החברה. "הטמעת המדים החדשים בקרב צוות העובדים שלנו איננה מהלך העומד בפני עצמו, אלא נעשית במקביל וכסמל למהלך של שדרוג השירות והעמקת הקשר עם הלקוחות", אומר שובה. "לחברה שירותית הנמצאת בממשק של פנים אל פנים עם לקוחות, המדים מהווים נדבך נוסף לתמיכה בערכים שהחברה מעוניינת להעביר, ולא בכדי השקיעה DHLהעולמית במהלך זה משאבים רבים".
ההשקעה של DHL במדים החדשים ניכרת במספרים שעומדים מאחוריהם: המגוון השלם מורכב מיותר מ-1.4 מיליון פריטי לבוש, שיוצרו מ-2,133 ק"מ של בד, שני מיליון רוכסנים, 3.5 מיליון כפתורים ו- 2,000 ק"מ של תפרים. 285,566 קילומטר של חוטים יכלו להקיף את כדור הארץ שבע פעמים. הפרוייקט הגלובאלי, מכסה את כל הגזרות של יותר מ- 110,000 עובדים וישלב 3,883,008 שימושים בלוגו DHL. המדים יישלחו ל-5,000 אתרים של החברה בעולם ב-110,000 חבילות אישיות לכל אחד מהעובדים.
בתהליך בחירת המדים היו מעורבים יותר מ- 3,600 עובדים וכן נבחנו תגובותיהם של לקוחות החברה לעיצובים החדשים. אלו השפיעו על עיצובי המדים וצבעיהם – למשל הוספת הצבע הכחול בנוסף לאדום צהוב – צבעי הלוגו של DHL. על המהלך כולו היו אחראיות סוזאן בלקה, ממחלקת המיתוג והפרסום וניקול הרקינג, מנהלת רכש פריטי לבוש שלDHL העולמית.
עד לתחילת 2006, כל העובדים יחלו ללבוש את המדים החדשים.
חברת DHL היא מהמובילה בעולם למשלוחי אקספרס ושירותים לוגיסטיים והיא בבעלות מלאה של Deutsche Post World Net. חברת DHL ישראל, חברת בת של DHL העולמית, מנוהלת על ידי דוד בונדי, המשמש גם כיו"ר חטיבת הבלדרים באיגוד לשכות המסחר.
DHL משלימה את תהליך המיתוג מחדש של החברה: משיקה מדים חדשים ל-110,000 בלדרים ואנשי שירות
DHL משיקה בימים אלו מדים חדשים לבלדרי החברה. השקת המדים החדשים, המתקיימת בו זמנית ביותר מ- 200 מדינות ובהן ישראל, מהווה שלב אחרון בתהליך המיתוג מחדש שעברה DHL
00:00 ,09.10.2005
עשוי לעניין אותך
עליה של כ-24% ביצוא יהלומים מלוטשים בספטמבר 2005
הנהלת TNT העולמית שלחה את כל מנהלי מערכות המידע באזור אירופה להשתלמות בישראל
צים מתנצלת בפני שלטונות יפן ומשפחות הדייגים
אירוע שת"פ הייטק ישראלי-צ'כי
לין מציע לאירופאים לאמץ את המודל הישראלי לצמיחה כלכלית ולהרחבת התעסוקה
שר התחבורה שטרית בראיון מיוחד: מאז הרפורמה השתפרה האווירה סביב הנמלים