DHL משיקה מוצר חדש: Express Freight- משלוח אקספרס למשקלים כבדים

דובר החברה: השירות מאפשר את כל יתרונות הבלדרות - מעקב ושליטה מלאה אחר המשלוח,זמני אספקה מובטחים במחיר אחד אטרקטיבי וידוע מראש


00:00 ,12.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט

דובר החברה: השירות מאפשר את כל יתרונות הבלדרות - מעקב ושליטה מלאה אחר המשלוח,זמני אספקה מובטחים במחיר אחד אטרקטיבי וידוע מראש
 
חברת DHL, המתמחה במשלוחי אקספרס ושירותים לוגיסטיים, השיקה את שירות Express Freightלהעברת משלוחים כבדים (מעל 70 ק"ג) ליבשת אירופה תוך 6-4 ימי עסקים. השירות החדש משלב הטסה למרכז מיון והפצה ומשם העברה מהירה לכל יעד באירופה באמצעות המערך הלוגיסטי היבשתי של החברה. 
 
דובר חברת DHL ציין כי שירות זה הינו ייחודי וחדשני ובמסגרתו מעמידה DHLלרשות לקוחותיה את הפרישה הרחבה שלה ברחבי אירופה. לדבריו, שילוח משקלים כבדיםבאמצעות DHL מאפשר מעקב ושליטה מלאה על המשלוח בכל רגע נתון, זמני מסירה מהירים יותר, התנהלות מול גורם אחד ושחרור מהיר מהמכס והכל במחיר אטרקטיבי.
 
עוד נמסר כי באמצעות השירות החדש ניתן לשלוח משלוחים לאוסטריה, איטליה, אירלנד, אנגליה, בלגיה, גרמניה, הולנד, לוקסמבורג, ספרד, פורטוגל, צרפת, שוויץ, דנמרק, נורבגיה, פינלנד, שבדיה, הונגריה, פולין וצ'כיה.
 
חברת DHL היא חברה מובילה בעולם למשלוחי אקספרס ושירותים לוגיסטיים הפועלת באמצעות רשת בינלאומית הפרושה בין יותר מ- 220 מדינות וטריטוריות בכל רחבי העולם. DHLישראל, חברת בת של DHL  העולמית, מעסיקה 400 עובדים ומנוהלת על-ידי דוד בונדי (מנכ"ל), המשמש גם כיו"ר חטיבת הבלדרות הבינלאומית באיגוד לשכות המסחר.