DHL משיקה זמני איסוף חדשים

החברה משיקה זמני איסוף חדשים לחבילות ומשלוחי אקספרס בישראל. זמני האיסוף החדשים, אשר הושקו ב-28 אזורי תעשייה בארץ, נועדו לקצר את משך המשלוח


00:00 ,29.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה משיקה זמני איסוף חדשים לחבילות ומשלוחי אקספרס בישראל. זמני האיסוף החדשים, אשר הושקו ב-28 אזורי תעשייה בארץ, נועדו לקצר את משך המשלוח
 
חברת שילוח האקספרס DHL ישראל מקצרת את משך השילוח ומשיקה זמני איסוף חדשים לחבילות ומשלוחי אקספרס בישראל. בכך תאפשר החברה ללקוחותיה שהות להיערך ולהכין משלוחים, בעוד שזמני המסירה בחו"ל לא משתנים. 
 
השירות החדש לקיצור משך השילוח ייכנס לתוקפו ב-28 אזורי תעשיה ברחבי הארץ, החל מקריית שמונה בצפון ועד באר שבע. בכל אזורי התעשייה באזור המרכז יוכלו לקוחות DHL למסור את החבילות שלהם עד השעה 16:00 בכל יום עסקים ובתנאי שהודעתם תתקבל במערכת שירות הלקוחות של החברה עד השעה 14:00 באותו היום (כשעתיים לפני מועד האיסוף המבוקש). באזורי התעשייה והעסקים בצפון יעמדו זמני האיסוף בין 12:30-15:00 ובמרכזי התעשייה דרום בין 13:30-14:00.
 
הארכת שעת האיסוף מלקוחות מתאפשרת באמצעות הפעלת קו איסוף ייעודי אשר יעביר את המשלוחים הנאספים ישירות לנתב"ג.
 
לדברי דוד בונדי, מנכ"ל DHL ישראל, "השיפור בוצע כמענה לצורכי הלקוחות, ומנצל את יתרון הטיסה המאוחרת של DHL". צעד זה מצטרף למהלך כולל שמקיימת החברה לשיפור השירות והמוצרים ללקוחותיה. "אנו, ללא ספק, מציעים ללקוחותינו את המוצרים הטובים ביותר, אבל הערך המוסף האמיתי טמון בשותפות שאנו יוצרים עם הלקוחות ובתחושה כי ההצלחה שלהם היא ההצלחה של DHL" ציין בונדי.