DHL מעודדת העלאה במשקל: יוצאת במהלך שיווקי להעלאת משקל ממוצע למשלוח

אודי שרון, סמנכ"ל השיווק ב-DHL: שילוח משקלים כבדים באמצעות DHL טומן מספר יתרונות בהם התנהלות מול גורם אחד, זמני מסירה מהירים יותר, שחרור מהיר מהמכס, יכולת מעקב ושליטה מלאה על המשלוח בכל רגע נתון ומחיר אטרקטיבי ביחס למשלחים האוויריים


00:00 ,03.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

דובר החברה: בשנה החולפת עלה משקל המשלוח הממוצע ב-DHL ב-25%
 
DHL ישראל יוצאת במהלך שיווקי מיוחד שמטרתו הגדלת משקל המשלוחים הבינוניים והכבדים (מעל 20 ק"ג), הנשלחים באמצעותה. במסגרת המבצע שיימשך עד סוף חודש מרץ, לקוחות שיעלו את המשקל הממוצע החודשי של המשלוחים יקבלו מתנות ללא הגרלה.
 
אודי שרון, סמנכ"ל השיווק ב-DHL, מסר כי במונחי עלות-תועלת, הפתרונות שמציעה DHL, ביניהם שירות ה- Express Freight החדש, עדיפים על-פני שילוח אווירי רגיל, גם כשמדובר במשלוחים במשקלים בינוניים וכבדים (מעל 20 ק"ג). "לקוחות רבים תופסים את חברות הבלדרות כפתרון למשקלים נמוכים בלבד, למרות שבפועל החברות מתמחות ומציעות פתרונות אטרקטיביים גם עבור משקלים כבדים", אומר שרון. "בשנה שעברה חל שינוי בתפיסת הלקוחות, שהתבטא בעליית משקל המשלוח הממוצע בכ- 25% ב-DHL, והשנה אנו מעונינים לחזק מגמה זו ולהעלות את הרף בכ- 15% נוספים".
 
לדברי שרון, שילוח משקלים כבדים באמצעות DHL טומן מספר יתרונות בהם התנהלות מול גורם אחד, זמני מסירה מהירים יותר, שחרור מהיר מהמכס, יכולת מעקב ושליטה מלאה על המשלוח בכל רגע נתון ומחיר אטרקטיבי ביחס למשלחים האוויריים, לדוגמא: משלוח במשקל 20 ק"ג לטוקיו , יפן, יעלה 278 דולר בשילוח אווירי ואילו דרך DHL– 284 דולר בלבד.
 
במסגרת זו הושק לאחרונה ה- Express Freight שהוא שירות ייחודי וחדשני של DHLלאירופה המתבסס על מערך ההפצה הנרחב של החברה ברחבי אירופה. "השירות משלב הטסה למרכז מיון והעברה יבשתית לכל יעד באירופה, תוך אפשרות מעקב באינטרנט אחר הסטטוס של המשלוח" מוסיף שרון. לדבריו, שירות Express Freight מגלם את כל היתרונות של משלוח אקספרס מ"דלת לדלת" לצד החסכון של שילוח אווירי.