DHL מעודדת העלאה במשקל: יוצאת במהלך שיווקי להעלאת המשקל הממוצע של המשלוחים

DHL ישראל, המתמחה במשלוחים בינלאומיים ובמתן שירותים לוגיסטיים, יוצאת במהלך שיווקי מיוחד שמטרתו להגדיל את היקפי המשלוחים הבינוניים והכבדים (מעל 20 ק"ג), הנשלחים באמצעות החברה. במסגרת המבצע, שיימשך עד סוף חודש יוני,


00:00 ,18.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
בשנה החולפת עלה משקל המשלוח הממוצע ב-DHL ב-25%

DHL ישראל, המתמחה במשלוחים בינלאומיים ובמתן שירותים לוגיסטיים, יוצאת במהלך שיווקי מיוחד שמטרתו להגדיל את היקפי המשלוחים הבינוניים והכבדים (מעל 20 ק"ג), הנשלחים באמצעות החברה. במסגרת המבצע, שיימשך עד סוף חודש יוני, לקוחות שיעלו את המשקל הממוצע החודשי של המשלוחים יקבלו מתנות ללא הגרלה.

אודי שרון, סמנכ"ל השיווק ב-DHL, מסר כי במונחים של עלות מול תועלת, הפתרונות ש-DHL מציעה עדיפים על-פני שילוח אווירי (באמצעות חברות תעופה) גם כשמדובר במשלוחים במשקלים בינוניים וכבדים (מעל 20 ק"ג). "לקוחות רבים תופסים את חברות הבלדרות כפתרון למשקלים נמוכים בלבד, למרות שבפועל החברות מתמחות ומציעות פתרונות אטרקטיביים גם עבור משקלים כבדים", אומר שרון. "בשנה שעברה חל שינוי בתפישת הלקוחות, שהתבטא בעליית משקל המשלוח הממוצע בכ- 25% ב-DHL, והשנה אנו מעוניינים לחזק מגמה זו ולהעלות את הרף בכ- 15% נוספים".

לדברי שרון, היתרונות בשילוח משקלים כבדים באמצעות DHL הם עבודה מול גורם אחד, זמני מסירה מהירים יותר, שחרור מהיר מהמכס, יכולת מעקב ושליטה מלאה על המשלוח בכל רגע נתון ומחיר אטרקטיבי ביחס למשלחים האוויריים.

לדוגמא, אומר שרון, משלוח במשקל 20 ק"ג לאטלנטה ארה"ב יעלה 225 דולר בשילוח אווירי ואילו דרך DHL – 178 דולר בלבד.

עיקרון המבצע הוא שכל לקוח שיגדיל את סה"כ המשקל עם DHL מעבר לממוצע החודשי יקבל הזמנה זוגית לארוחת בוקר, ככל שהמשקל יגדל הוא יקבל פרס יותר גדול עד סוף שבוע זוגי.


DHL מציעה מומחיות עולמית במשלוחי אקספרס, במטענים ימיים ואוויריים, בתובלה יבשתית ובפתרונות לוגיסטיים תוך מנוף הכיסוי העולמי הנרחב וההיכרות המעמיקה עם השווקים המקומיים. הרשת הבינלאומית המשוכללת של DHL פרושה ביותר מ- 220 מדינות וטריטוריות בכל רחבי העולם.

DHL ישראל, המעסיקה כ- 350 עובדים, מנוהלת על ידי דוד בונדי, המשמש גם כיו"ר סקציית הבלדרים באיגוד לשכות המסחר.