DHL ישראל ערכה אירוע חברה לפתיחת השנה האזרחית החדשה ב"חוות רונית"

DHL ישראל, המתמחה במשלוחים בינלאומיים ובמתן שירותים לוגיסטיים, ערכה השבוע אירוע חברה לרגל סיכום שנת 2004 ופתיחת שנת 2005, האירוע נערך ב"חוות רונית" בגעש. באירוע נכחו כ- 400 עובדי החברה ומנהליה. באירוע הוצגו העובדים המצטיינים וכן, חולקו 6 מלגות ללימודים אק


00:00 ,20.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

DHL ישראל, המתמחה במשלוחים בינלאומיים ובמתן שירותים לוגיסטיים, ערכה השבוע אירוע חברה לרגל סיכום שנת 2004 ופתיחת שנת 2005, האירוע נערך ב"חוות רונית" בגעש. באירוע נכחו כ- 400 עובדי החברה ומנהליה. באירוע הוצגו העובדים המצטיינים וכן, חולקו 6 מלגות ללימודים אקדמיים מטעם החברה.
 
דוד בונדי, מנכ"ל DHL ישראל, נשא דברים וסיכם בפני עובדיו את שנת 2004 המוצלחת. "שנה בה היקף הפעילות של DHL צמח בלמעלה מ- 25%, בין היתר כתוצאה מהגעת המטוס - עצם הפעלת הטיסה היומית אפשרה ל-DHL להציע את זמני האיסוף האטרקטיביים ביותר, וזמני מסירת המשלוחים התקצרו באופן משמעותי.מחולל צמיחה נוסף הוא עלית המשקל הממוצע למשלוח, מגמה שצפויה עוד להתחזק בשנת 2005".
 
גולת הכותרת של האירוע הייתה חשיפת התרומה לקהילה של חברת DHL לאגודת אקים. חברת DHL ייבאה עבור עמותת אקים בהתנדבות 80 אלף צמידי סיליקון לארץ בעלות של כ- 50 אלף שקל. הצמידים יובאו במסגרת מיזם ייחודי של אגודת אקים למכירת צמידי סיליקון כדוגמת צמיד ה-Live Strong של לאנס ארמסטרונג, ואשר כל הכנסותיו יוקדשו לאקים. באירועו חולקו לעובדי DHL1000 צמידי אקים על מנת שהם ובני משפחותיהם יענדו אותם. "מעורבות ותרומה לקהילה הנם ערך מרכזי בחזון חברת DHL", ציין בונדי.
 
לאה גולדברג, האחראית על נושא התרומה לקהילה בחברת DHL, מסרה כי החברה והעומדים בראשה רואים חשיבות רבה במעורבות ותרומה לקהילה, ובעיקר לתרומה האנושית, לסיוע בהשגת היעדים האתגריים ולשיתוף הפעולה עם השונה והחריג.
 
DHL ישראל, חברת בת של DHL העולמית, מעסיקה כ- 400 עובדים, מנוהלת על ידי דוד בונדי, המשמש גם כיו"ר חטיבת הבלדרים באיגוד לשכות המסחר.