DHL ישראל במקום הראשון במבצע להחזרת לקוחות שערכה רשת DHL העולמית

DHL ישראל זכתה במקום הראשון במבצע שערכה DHL העולמית שמטרתו - החזרת לקוחות לא פעילים, אשר עבדו עם DHL בעבר והפסיקו פעילותם. במבצע שכונה Reactivator הובילהDHL ישראל על פני 100 מדינות אשר לקחו חלק בפרוייקט


00:00 ,08.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
התמודדה מול 100 מדינות ; 874 לקוחות הצטרפו ל- DHL בתום המבצע

DHL ישראל זכתה במקום הראשון במבצע שערכה DHL העולמית שמטרתו - החזרת לקוחות לא פעילים, אשר עבדו עם DHL בעבר והפסיקו פעילותם. במבצע שכונה Reactivator הובילהDHL ישראל על פני 100 מדינות אשר לקחו חלק בפרוייקט.

המבצע נערך כתחרות בין המדינות המשתתפות. התחרות אשר נמשכה שלושה החודשים, כללה דיווחים שבועיים במהלכם נעה DHL ישראל בין המקום השישי לראשון, והיא ניהלה מאבק צמוד עם תורכיה, יוון וקרואטיה, שנחשבו למתמודדות חזקות מאוד מבין 100 המדינות המשתתפות.

אודי שרון, סמנכ"ל השיווק של DHL ישראל, אמר כי במסגרת המבצע חזרו 874 חברות לעבוד עם DHL וכי מדובר בהישג מרשים בעיקר נוכח ההשוואה למדינות האחרות.


חברתDHL הינה חברה מובילה בעולם למשלוחי אקספרס ושירותים לוגיסטיים, המתמחה במשלוחי אקספרס, במטענים ימיים ואוויריים, בתובלה יבשתית ובפתרונות לוגיסטיים. DHL פרושה ביותר מ- 220 מדינות וטריטוריות בכל רחבי העולם.

DHL ישראל, חברת בת של DHL העולמית, מעסיקה כ- 350 עובדים, מנוהלת על ידי דוד בונדי, המשמש גם כיו"ר סקציית הבלדרים באיגוד לשכות המסחר.