DHL יוצאת במהלך שיווקי להעלאת משקל המשלוחים

לקוחות שיעלו את המשקל הממוצע החודשי יקבלו במתנה מצלמות אינטרנט, נגני MPSואוזניות בלו טות'


00:00 ,28.02.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

לקוחות שיעלו את המשקל הממוצע החודשי יקבלו במתנה מצלמות אינטרנט, נגני MPS ואוזניות בלו טות'
 
DHL ישראל, המתמחה במשלוחים בינלאומיים ובמתן שירותים לוגיסטיים, יוצאת במהלך שיווקי מיוחד שמטרתו הגדלת משקל המשלוחים הבינוניים והכבדים (מעל 20 ק"ג), הנשלחים באמצעותה. במסגרת המבצע, שיימשך עד סוף חודש מרץ, לקוחות שיעלו את המשקל הממוצע החודשי של המשלוחים יקבלו במתנה מכשירי אלקטרוניקה מתקדמים בהם מצלמות אינטרנט, נגני MP3 ואוזניות בלו טות'.
 
גיל בלקין, סמנכ"ל שיווק ומכירות DHL ישראל, מסר כי במונחי עלות-תועלת, הפתרונות שמציעה DHL, ביניהם שירות ה-Express Freight, עדיפים על פני שילוח אווירי רגיל, גם כשמדובר במשלוחים במשקלים בינוניים וכבדים (מעל 20 ק"ג). "לקוחות רבים תופסים את חברות הבלדרות כפתרון למשקלים נמוכים בלבד, למרות שבפועל החברות מתמחות ומציעות פתרונות אטרקטיביים גם עבור משקלים כבדים", אומר בלקין "בשנה שעברה חל שינוי בתפיסת הלקוחות, שהתבטא בעליית משקל המשלוח הממוצע בכ- 25% ב-DHL, והשנה אנו מעונינים לחזק מגמה זו ולהעלות את הרף בשיעור דומה לפחות". 
 
לדברי בלקין, שילוח משקלים כבדים באמצעות DHL טומן בחובו מספר יתרונות בהם התנהלות מול גורם אחד, זמני מסירה מהירים יותר, שחרור מהיר מהמכס, יכולת מעקב ושליטה מלאה על המשלוח בכל רגע נתון ומחיר אטרקטיבי ביחס למשלחים האוויריים (לדוגמה: משלוח במשקל 50 ק"ג למנצ'סטר, בריטניה יעלה 381 דולר בשילוח אווירי ואילו באמצעות החברה 375 דולר בלבד).