DHL וילדי עמותת אתגרים תרמו משלוחי מנות לילדים ולקשישים

DHL ישראל ביחד עם עמותת אתגרים שהיא התאחדות ספורט אתגרי ונופש פעיל לנכים בישראל, שיתפו פעולה לכבוד חג פורים ותרמו משלוחי מנות לילדים ולקשישים


00:00 ,09.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
DHL ישראל, חברה מובילה בעולם למשלוחי אקספרס ושירותים לוגיסטיים, ביחד עם עמותת אתגרים שהיא התאחדות ספורט אתגרי ונופש פעיל לנכים בישראל, שיתפו פעולה לכבוד חג פורים ותרמו משלוחי מנות לילדים ולקשישים.

ביום רביעי, 3 במרץ, יצאו ילדי בית הספר "אורים" של עמותת אתגרים וקבוצת עובדי DHL לחלק משלוחי מנות במרכז יום לקשיש ע"ש זומר בגבעתיים ובמחלקת הילדים של בית-החולים תל-השומר. את משלוחי המנות, שתכולתם נתרמה על ידי חברת DHL, הכינו וארזו ילדי בית הספר "אורים".

מנכ"ל DHL ישראל, דוד בונדי, מסר כי DHL רואה חשיבות רבה במעורבות ותרומה לקהילה, ובעיקר לתרומה האנושית, לסיוע בהשגת היעדים האתגריים ולשיתוף הפעולה עם השונה והחריג. בפרוייקט זה, במסגרת חברת DHL, אחראית הגברת לאה גולדברג שאומרת כי "מעורבות ותרומה לקהילה הנם ערך מרכזי בחזון חברת DHL".

חברת DHL מאמצת זו שנה שלישית את עמותת אתגרים. בצד תרומה כספית שמעבירה החברה כדי לסייע לקיומן של הפעילויות השונות של "אתגרים", משתתפים עובדי DHL בפעילויות ספורט אתגריות משותפות עם תלמידי בית הספר שעבורם ההשתתפות בחוויה מאתגרת מחוץ לכותלי בית הספר הנה יציאה אל עולם של שווים.

עמותת "אתגרים" הינה עמותה העוסקת בטיפוח מצוינות בדרך הפעלות אתגריות בקרב ילדים ובני נוער נכים בישראל. העמותה מדגישה את שילובו של האדם הנכה בחברה באמצעות פעילויות ספורט ובכך הביאה למהפכה אמיתית במעמדו של הנכה, בדימויו העצמי ובדימוי החברה כולה.

DHL ישראל, הינה חברת בת של DHL העולמית. DHL ישראל, המעסיקה 400 עובדים, מנוהלת ע"י דוד בונדי (מנכ"ל), המשמש גם כיו"ר חטיבת הבלדרים הבינלאומיים באיגוד לשכות המסחר.