DHL העולמית השקיעה 94 מיליון דולר בפיתוח והטמעת פלטפורמה ממוחשבת לניהול מערך המכירות

DHL ישראל - הראשונה שתטמיע את המערכת מבין 120 מדינות ; הערכות מקינזי: המערכת תתרום לגידול של 2% בהכנסה מלקוח בשנה


00:00 ,09.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
DHL ישראל - הראשונה שתטמיע את המערכת מבין 120 מדינות ; הערכות מקינזי: המערכת תתרום לגידול של 2% בהכנסה מלקוח בשנה

DHL העולמית, המתמחה במשלוחים בינלאומיים ובמתן שירותים לוגיסטיים, משיקה מערכת ממוחשבת המיועדת לתמוך במערך המכירות של החברה. היקף ההשקעה בפרוייקט 90 מיליון דולר. שמה של המערכת COMET (Customer Opportunity Management & Efficiency Tool) מרמז על יכולותיה וייעודה - לצפות ולנהל ביעילות את ההזדמנויות העסקיות של לקוחות DHL.

עוד נמסר כי ישראל נבחרה למדינה הראשונה אשר תטמיע את המערכת, מבין המדינות באזור אליו DHL ישראל שייכת (אגן הים התיכון, אפריקה ומזרח אירופה) תהליך היישום והטמעת המערכת יימשך כשנה.

גדי שקד, מנהל פיתוח המכירות ב-DHL ישראל, ציין כי ישראל נתפסת כחדשנית ומאמצת טכנולוגיות מתקדמות ולכן הוחלט על תחילת היישום דווקא בארץ. היתרון הבולט במערכת החדשה, לדבריו הוא מיקוד מערך המכירות בהזדמנויות העסקיות החדשות , בקרב לקוחות DHL תוך שימוש במערכת ידידותית התומכת בשפה העברית.

מ- DHL נמסר כי הערכות מקינזי סוברות כי מערכת ה-COMET עשויה לתרום לגידול של כ- 2% בהכנסה מלקוח לשנה, וזאת כתוצאה מניהול ההזדמנויות הייחודי שלה.


חברתDHL הינה חברה מובילה למשלוחי אקספרס ושירותים לוגיסטיים, המתמחה במשלוחי אקספרס, במטענים ימיים ואוויריים, בתובלה יבשתית ובפתרונות לוגיסטיים. הרשת הבינלאומית של DHL פרושה ביותר מ- 220 מדינות וטריטוריות בכל רחבי העולם. DHL ישראל, חברת בת של DHL העולמית, מעסיקה כ- 350 עובדים, מנוהלת על ידי דוד בונדי, המשמש גם כיו"ר סקציית הבלדרים באיגוד לשכות המסחר.