DHL ב"משימה בלתי אפשרית"

המותג DHL נחשף במהלך סצינות פעולה בסרט "משימה בלתי אפשרית 3" עם טום קרוז. בנוסף, אחראית DHL לכל מהלכי שירותי הלוגיסטיקה בסרט, אשר כוללים שינוע 50 טון מטען אווירי לשימוש ההפקה, במעבר בין 3 יבשות בהן צולם הסרט. היקף השת"פ עומד על 2 מיליון דולר


00:00 ,30.04.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

המותג DHL נחשף במהלך סצינות פעולה בסרט "משימה בלתי אפשרית 3" עם טום קרוז. בנוסף, אחראית DHL לכל מהלכי שירותי הלוגיסטיקה בסרט, אשר כוללים שינוע 50 טון מטען אווירי לשימוש ההפקה, במעבר בין 3 יבשות בהן צולם הסרט. היקף השת"פ עומד על 2 מיליון דולר
 
חברת DHL העולמית, מומחית שילוחי האקספרס והלוגיסטיקה, משתפת פעולה עם אולפני פראמונט בסרט "משימה בלתי אפשרית 3" בכיכובו של טום קרוז.
 
היקף שיתוף הפעולה בין חברת DHL לפארמונט עומד על כ-2 מיליון דולר, ובמסגרתו ייחשף מותג DHL במהלך סצינות פעולה בסרט. בנוסף, אחראית DHL לכל מהלכי שירותי הלוגיסטיקה בסרט, אשר כוללים שינוע 50 טון מטען אווירי לשימוש ההפקה, במעבר בין 3 יבשות בהן צולם הסרט.
 
בשני הסרטים הראשונים בסדרת "משימה בלתי אפשרית" צפו מאות מיליוני צופים בעולם. מלבד היקפי חשיפה גבוהים אלו החליטה DHL לבחור בשיתוף הפעולה עם סרט אשר גם תואם את ערכי המותג של החברה. חזון חברת DHL הוא להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי - עבור הלקוחות כמובן. מסר זה מומחש באופן החד והברור ביותר בסרט "משימה בלתי אפשרית 3".
 
הסרט השלישי בסדרת הסרטים "משימה בלתי אפשרית", בכיכובו של טום קרוז, מבוים על ידי ג'יי ג'יי אברמס, במאי סדרת הטלוויזיה "אבודים", אשר מביים לראשונה סרט קולנוע. לקרוז מצטרפים השחקנים פיליפ סימור-הופמן, זוכה פרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר, מישל מונהאן וקארי ראסל. הסרט צולם בשנחאי, ארה"ב, גרמניה ואיטליה, כאשר חברת DHL היא האחראית ללוגיסטיקה המורכבת. הסרט יוקרן בארץ בבכורה עולמית ב-4 במאי, יום לפני הקרנת הבכורה בארצות הברית.
 
DHL ישראל תלווה את הסרט גם בפעילות שיווקית אשר תכלול קידום מכירות והקרנה חגיגית ללקוחותיה.