China Air Express תתחיל לשווק את הקו לישראל

אנשי GCX חזרו מביקור בסין בו הוכרז על שיווק אגרסיבי בסין של הקו לישראל. בהמשך השנה מתכונן פתיחת קו לשירות אקספרס למשלוחי ייצוא מישראל


00:00 ,02.04.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

אנשי GCX חזרו מביקור בסין בו הוכרז על שיווק אגרסיבי בסין של הקו לישראל. בהמשך השנה מתכונן פתיחת קו לשירות אקספרס למשלוחי ייצוא מישראל
 
בשבוע שעבר הסתיים בסין ביקור בן שבוע של אנשי GCX המייצגת בארץ בלעדית את ענק הבלדרות והלוגיסטיקה China Air Express. הסניף הישראלי הוזמן לסין על מנת להודות לו על הגידול המרשים במכירות החברה הסינית בקו הבינלאומי לישראל וכן על מנת לדון בהידוק שיתוף הפעולה.
 
אחת מפסגות הביקור היתה הכרזתו של סגן נשיא החברה למסחר, Yu  Mr., כי החברה תתחיל בשיווק אגרסיבי בסין של הקו לישראל, בו הם רואים גידול מתמשך ופוטנציאל גבוה. לצורך כך נבנתה תוכנית שיווק מפורטת אשר הוצגה ונפרשה בפני אנשי GCX ע"י ההנהלה הבכירה של CAE (צ'יינה אייר אקספרס), ובנוכחות המנהלים של סניפי החברה ברחבי סין.
 
עוד צוין בכנס כי התפעול הלוגיסטי של משלוחים מאזורים מרוחקים בסין שאין בשכנותם שדות תעופה ישתנה, על מנת לקצר עוד יותר את זמני המסירה. החברה הסינית מסתמכת לשם כך על מערך התובלה הקרקעית הענק הנמצא ברשותה, במשולב עם טיסות הפנים של חברות התעופה בבעלותן המשותפת נמצאת החברה. בדרך זו יקוצר עוד יותר זמן המסירה ויעמוד על 4 ימי מסירה בלבד מהנקודה המתועשת המרוחקת ביותר בסין לישראל (ו-שלושה ימי עסקים משאר היעדים).
 
כמו כן סוכם על פתיחת הקו גם למשלוחי ייצוא מישראל לסין לשירות אקספרס עוד השנה לאחר שתושלם ההיערכות של החברה הסינית.