CAE נבחרה לחברת הבלדרות הטובה ביותר בסין

הפרס הוענק לנציגי החברה במהלך כנס המאגד את כל ענף השילוח בסין. חברת CAE נכנסה לאחרונה לרשימת 500 המותגים בעלי הערך העסקי הגבוה ביותר באסיה


00:00 ,05.02.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

הפרס הוענק לנציגי החברה במהלך כנס המאגד את כל ענף השילוח בסין. חברת CAE נכנסה לאחרונה לרשימת 500 המותגים בעלי הערך העסקי הגבוה ביותר באסיה
 
חברת הבלדרות הסינית China Air Express נבחרה לאחרונה לחברת הבלדרות הטובה ביותר בסין. חברת China Air Express Israel המייצגת בארץ את זוכת הפרס, ציינה זה לא מכבר 3 שנים לפעילותה בישראל.
 
הפרס הוענק לנציגי החברה במהלך כנס המאגד את כל ענף השילוח במדינת הענק ונערך זו שנה חמישית ברציפות בעיר גואנזו בסין.   
 
בין נותני החסות לכנס ניתן למנות את המגזין הגדול במדינה בנושאי שילוח, מנהל התעופה האזרחי הסיני והאיגוד הסיני לתחבורה ותעבורה.
 
הדירוג ניתן גם לקטגוריות נמל התעופה הטוב ביותר, נמל הים הטוב ביותר, המשלח הטוב ביותר וכן חברות התעופה והספנות המצטיינות. בסוף שנת 2006 נכנסה חברת הבלדרות לרשימת 500 המותגים בעלי הערך העסקי הגבוה ביותר באסיה (Top 500 Asian Valuable Brands). הרשימה נקבעת בין השאר על פי נתח שוק ומובילות השוק, נאמנות לקוח ומוניטין.
        
לדברי דני אשד, סמנכ"ל המסחר של הנציגות בארץ, "הפוטנציאל לגידול החברה בשנים הקרובות הנו עצום, בהתחשב בעובדה שהחברה, אשר נמצאת  בבעלות מספר גדול של חברות תעופה סיניות, כגון דראגון אייר ואייר צ'יינה, מובילה את השוק במדינה בה מתכנן סקטור התעופה לרכוש 2,900 מטוסי נוסעים ותובלה ולבנות 80 שדות תעופה ב-20 השנה הבאות בהשקעה של 280 מיליארד דולר".
 
יש לציין כי China Air Express הינה הנציגה היחידה כיום בעולם השילוח אשר נכנסת לרשימת 500 המותגים המובילים באסיה.