BAX Global הובילה מטען דחוף של 500 אלף מסיכות נגד הנגיף SARS להונג קונג

מחברת טרנסכלל סחר נמסר כי חברת BAX Global הובילה באופן דחוף ביותר 500,000 מערכות של מסכות נשימה להונג-קונג כעזרה למלחמה במגפת ה-SARS. המשלוח הדחוף להעברת המסכות של חברת O'Mara Products נערך על פי בקשת שלטונות הבריאות של הונג-קונג, והוא נחשב כאחד מהמשלוחים


00:00 ,29.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת טרנסכלל סחר נמסר כי חברת BAX Global הובילה באופן דחוף ביותר 500,000 מערכות של מסכות נשימה להונג-קונג כעזרה למלחמה במגפת ה-SARS. המשלוח הדחוף להעברת המסכות של חברת O'Mara Products נערך על פי בקשת שלטונות הבריאות של הונג-קונג, והוא נחשב כאחד מהמשלוחים הגדולים בסוגו.

מר קרייג סובצ'ק, נשיא חברת O'Mara Products, מגדיר את המבצע הנ"ל כמבצע אדיר ואמר כי להעביר 500,000 מסכות במהירות כזו, כאשר המשלוח הראשון מגיע תוך 48 שעות זהו הישג מרשים. " לאתר את המסיכות היה דבר אחד, אך להעביר אותן להונג-קונג במהירות היה הישג אדיר המבטא את הכושר המבצעי של חברת BAX ", הוסיף. במהלך של מספר שעות הצליח מר סובצ'ק לאתר 500,000 מסכות בארה"ב, וחברת BAX נקראה לאסוף אותם מארבעה מקומות שונים בארה"ב.

מחברת BAX Global מציינים שהמבצע של העברת המשלוח להונג-קונג בוצע במהירות על אף הקשיים האובייקטיביים שכללו היצע נמוך בנפח ההובלה האווירית בגלל מיעוט הנוסעים למזרח, ובשל המלחמה בעיראק ולכן, מציינת ההודעה, מפליא הדבר איך הצליחה החברה לעמוד במשימה.

עוד נמסר כי בגלל מידותיו הכלליות של המטען שהיו גדולות (כ- 100 משטחים בסה"כ) והדחיפות בהובלתו, היה צורך לטפל באופן מיידי במטען ולהטיסו כבר בטיסות הקרובות, בהפרש של שעות בודדות בלבד.

" חברת BAX מתורגלת בהעברת משלוחים דחופים ללקוחותיה בתעשיית הבריאות, אבל הפעם השרות שכלל גם את איתור הפריטים ומשלוחם המהיר על אף הקשיים האובייקטיביים העלה את רמת השרות של החברה לדרגה גבוהה ביותר " , סיכם מר באומבך, מחברת BAX Global.

חברת BAX Global, הממוקמת בקליפורניה - ארה"ב, עוסקת בניהול שרשרת אספקה לוגיסטית של הובלת מטענים ונותנת את שרותיה למגזר העיסקי באמצעות 500 משרדים ב- 123 ארצות.

חברת BAX Global מיוצגת בישראל על ידי חברת טרנסכלל סחר.