AEROSVIT יישמה את הפתרון של Descartes לניהול מערכת ההזמנות והקישור למכס הקנדי

חברת התעופה האוקראינית אירוסוויט בחרה בפתרונות של חברת דקרט הקנדית, המיוצגת בארץ ע"י חברת טריידויז'ן ישראל, לצורך קיום דרישות המכס הקנדי שנכנסו לתוקף במלואן השנה


00:00 ,09.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה האוקראינית אירוסוויט בחרה בפתרונות של חברת דקרט הקנדית, המיוצגת בארץ ע"י חברת טריידויז'ן ישראל, לצורך קיום דרישות המכס הקנדי  שנכנסו לתוקף במלואן השנה
 
חברת התעופה האוקראינית אירוסוויט (AEROSVIT) בחרה בפתרונות של חברת דקרט הקנדית (The Descartes Systems Group, המיוצגת בארץ ע"י חברת טריידויז'ן ישראל), לצורך קיום דרישות המכס הקנדי  שנכנסו לתוקף במלואן השנה.
 
אירוסוויט מיישמת גם פתרונות נוספים של דקרט  (Nasdaq: DSGX), (TSX: DSG)מזה 3 שנים, לצורך ניהול ההזמנות ולצורך קליטת שטרי מטען אלקטרונים מהמשלחים כמו גם שטרי מטען פנימיים. אירוסוויט תעביר עתה מצהרים (מניפסטים) למערכת המכס הקנדי (ACI) 4 שעות לפני הנחיתה על פי דרישות המכס הקנדי.
 
דקרט מספקת למכס הקנדי רישום אלקטרוני (FILING) ושירותי הודעות אלקטרוניות כחלק מהמערכת הלוגיסטית שלה GLN. דקרט אומרת שהיא יכולה לעזור לאירוסוויט ולחברות תעופה נוספות להקטין עלויות והשקעות הנדרשות לביצוע תהליך הרישום הנדרש מול המכס הקנדי וכן מכסים אחרים בעולם אשר יצטרפו לרשימת המדינות הדורשות רישום אלקטרוני מוקדם.
 
על פי דרישות המכס הקנדי, טיסות עם מטען יקבלו התרה של ACI רק לאחר ביצוע פרה-פילינג של הנתונים. הנתונים חייבים לכלול תיאור המשלוח, כמות, משקל, נמל פריקה ונתונים מלאים של הנשגר. דקרט מסרה שתהליכים דומים עומדים לחול בארצות נוספות בעתיד הקרוב, ובאמצעות המערכות של דקרט חברות תעופה יחסכו את ההיערכות הנפרדת לכל מכס ומכס.
 
אד ראיין, מנהל מערכת ה GLN בדקרט: "אנו מציעים לחברות תעופה את ההזדמנות לחסוך מעצמם את בלבול המוח ואת ההשקעות הנדרשות כאשר כל אחת מהמדינות מיישמת את הדרישה לרישום אלקטרוני של שטרי המטען הפנימיים. אם לקוח כמו אירוסוויט כבר מחובר למערכת ה GLN שלנו, התאמה למכס נוסף מתבצעת בזמן זניח. התשלום הוא על פי מספר הטרנזקציות וכך חברת התעופה חוסכת את הצורך בהשקעות בפיתוח ובחומרה".
 
יורי צוק, מנהל המטען באירוסוויט: "מערכת ההתאמה למכס הקנדי עלתה לאוויר תוך שבוע בלבד. היינו מופתעים מהמהירות והפשטות שדקרט ביצעה עבורנו את הרישומים הנדרשים ומפשטות השימוש בממשק הWEBי. אנו רואים בפתרון זה יתרון עסקי ממשי לעסקינו."
 
דקרט הקימה ומתחזקת כיום את אחד מהרשתות האלקטרוניות הלוגיסטיות הגדולות בעולם. ברשת ה GLN חברות 90 חברות תעופה ומאות משלחים ברחבי העולם כמו גם אלפי יצואנים וחברות לוגיסטיות. דקרט חילקה את הרשת לרשתות משנה קטנות, או אפליקציות לניהול שרשרת האספקה, אשר ניתן להפעילן גם באופן עצמאי.
 
חברת דקרט מיוצגת בארץ ע"י חברת  TRADEVISION IL בניהולה של רחל נתיב.