ABX Logistics מינתה מנהל חדש לתחום רכב ותחבורה

יובל טלפיר, המנהל המסחרי בחברת פלטרנספורט נציגת ABX בישראל, מציין שחברת פלטרנספורט רואה את תחום הרכב והתחבורה בישראל כאתגר, ובהחלט מתכוונת להשתמש בפלטפורמה השיווקית והמקצועית של חברת ABX בתחום זה כדי לקדם את פעילות פלטרנספורט בתחום תעשיית הרכב בשנת 2005


00:00 ,22.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ABX העולמית הודיעה כי מינתה את Torsten Beuermann למנהל תחום רכב ותחבורה בצפון אמריקה. ל- Torsten Beuermann נסיון רב בתחום אותו מילא בחברות אחרות, ניסיונו וקשריו בתחום תעשיית הרכב העולמית וביחוד קשריו עם מפעלי תעשיית הרכב העולמית העוסקת בשילוח בינלאומי, אוויר וים ,מהווים ערך מוסף משמעותי לחברת ABX.
 
ABX מתכוונת להתפתח בתחום השירותים תעשיית הרכב העולמית, ולהציע שירותי לוגיסטיקה מתקדמים בהתאמה אישית לכל אותם תעשיות ולקוחות הנזקקים לשירותי לוגיסטיקה כוללים.
 
החברה מתכוונת להתמקד בתחילה בשווקי צפון אמריקה והמזרח הרחוק כאשר המטרה העיקרית כפי שמציג אותה Torsten Beuermann היא לקדם את המותג ABX LOGISTICS אצל מקבלי ההחלטות בתעשיית הרכב. "אנחנו נהיה קרובים לתעשיית הרכב, קרובים למקבלי ההחלטות, ונהיה קשובים לצרכים שלהם כדי שנוכל להציע להם פתרונות כוללים בהתאמה אישית" ציין Torsten Beuermann.
 
יובל טלפיר, המנהל המסחרי בחברת פלטרנספורט נציגת ABX בישראל, מציין שחברת פלטרנספורט רואה את תחום הרכב והתחבורה בישראל כאתגר, ובהחלט מתכוונת להשתמש בפלטפורמה השיווקית והמקצועית של חברת ABX בתחום זה כדי לקדם את פעילות פלטרנספורט בתחום תעשיית הרכב בשנת 2005 .
 
"שיתוף הפעולה עם ABX התחיל לפני כחודש", ציין טלפיר, "ואנו כבר רואים כי החיבור עם סוכן עולמי מהגדולים בעולם פותח בפני פלטרנספורט שווקים חדשים ונישות שפלטרנספורט לא פעלה בהם בעבר".
 
חברתABX נמצאת בבעלות מלאה של חברת הרכבות הבלגית והיא ממוקמת בין עשר חברות השילוח והלוגיסטיקה הגדולותבאירופה. מטה החברה ממוקם בבריסל – בלגיה ומשרדיה פרושים בארבעים מדינות והיא מעסיקה כ-16,000עובדים ברחבי העולם. מחזור החברה בשנת 2003 עמד על 2.3 מיליארד אירו.
 
ABX מיוצגת בישראל על ידי חברת פלטרנספורט בע"מ.