500 איש חגגו את גמר המונדיאל בהפנינג הקרנה ענקי שארגנה אוריין

חברת אוריין ערכה הפנינג הקרנה של משחק גמר המונדיאל מעל גבי מסך הענק של ה-yes PLANET, אולם הקולנוע החדששל קניון איילון


00:00 ,10.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אוריין ערכה הפנינג הקרנה של משחק גמר המונדיאל מעל גבי מסך הענק של ה-yes PLANET, אולם הקולנוע החדששל קניון איילון
 
לצורך הקרנת המשחק שכרה אוריין את האולם המשוכלל ביותר של מתחם הקולנוע האיכותי ביותר בארץ, הממוקם בקומה השנייה בקניון איילון. המוזמנים זכו לחוויות ספורט שתוקרן מעל גבי מסך ענק של 60 מטר רבוע, לו מחוברת מערכת סאונד איכותית.
 
כשעה לפני שידור המשחק החלה החגיגה: כ-500 איש התקבצו לאולם החדש ונהנו מאירוח כיד המלך שכלל כיבוד קל ובירה מתנת חברת הייניקן. המשחק לווה בלא מעט אירועים מעוררי מחלוקת, אבל כל מי שנכח באולם קיבל את נקודת הצפייה הטובה ביותר, כאילו הוא ישב ליד בקנבאאור. את האירוע כיבדו בנוכחותם שר המדע, הטכנולוגיה והספורט, מר אופיר פינס, ושוער הפועל תל אביב, שביט אלימלך.
 
המתח הגיע לשיאו עם הרחקתו של זינאדין זידן. בשביל להרגיע את האווירה חולקו קרטיבים ממותגים מתנת חברת "צ'מפיון". קרב הבעיטות מ-11 מטר חילק את הנוכחים לשתי מחנות אוהדים: אוהדי צרפת ואוהדי איטליה. למרות שרק חצי מהם זכו לחגוג בסיום, עם זכייתה של איטליה באליפות, כולם יצאו עם הרגשה של פעם בחיים.
 
אירוע ההקרנה בא כהמשך ישיר למסורת וחזון החברה, במרכזו עומד הרצון לקרב בין הספורט לקהילת העסקים ולקוחותיה: בחודש אפריל האחרון קיימה החברה אירוע הקרנה מיוחד של חצי גמר הפיינל-פור במתחם סינמה סיטי לכ- 500 מוזמנים, ובתחילת השנה הטיסה החברה 270 לקוחות ואנשי עסקים לשוויץ למשחק הגורלי של נבחרת ישראל בכדורגל מול נבחרת שוויץ.
 
יריב פוזנר, סמנכ"ל השיווק של חברת אוריין: "מסורת אירועי ההקרנה שאנו עורכים המשיכה גם הקיץ. דאגנו ליצור את תנאי הצפייה האופטימליים לאירוע בסדר גודל שכזה, כאלו שהעניקו את ההרגשה שכולם יושבים ביציע ומשתתפים אישית בחגיגת הספורט הגדולה בתבל. ככה רואים היום משחק כדורגל".
 
חברת אוריין מייצגת את חברת השילוח והלוגיסטיקה השניה בגודלה בעולם Schenker, חברת בת בתאגיד DB, הספונסר הרשמי של משחקי המונדיאל.