מסוף מילניום: שירות חדש יאפשר הזמנת מכולות לשחרור ביום המחרת

השירות, שיחל בחודש מאי, מאפשר קיצור משמעותי בזמני המתנה של המשאיות. המכולות שיוזמנו יוכנו לשחרור בשטח מיוחד ביום המחרת


00:00 ,29.04.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

השירות, שיחל בחודש מאי, מאפשר קיצור משמעותי בזמני המתנה של המשאיות. המכולות שיוזמנו יוכנו לשחרור בשטח מיוחד ביום המחרת

 
ממסוף מילניום נמסר כי החברה ממשיכה במסורת התייעלות ושיפור השירות לקהל הלקוחות. במסגרת שיפורים אלה החל מחודש מאי מסוף מילניום יחנוך שירות חדש המאפשר לקהל הלקוחות, בהם חברות ההובלה, לבצע הזמנת מכולות מבעוד יום, לשחרור ביום המחרת.
 
השירות מאפשר קיצור משמעותי בזמני המתנה של המשאיות ויתבצע על ידי משלוח הזמנה ערב קודם לכן באמצעות המייל.
 
ממסוף מילניום נמסר כי עם קבלת ההזמנות עד לשעה 17:00, יוכנו המכולות בשטח מיוחד לשחרור ביום המחרת, דבר שיאפשר את קיצור זמני ההמתנה ויימנע עיכובים מיותרים ויאפשר תכנון יעיל יותר של ימי העבודה של חברות ההובלה.
 
פיני סבח, מנכ"ל קבוצת מילניום, התראיין במסגרת ועידת port2port בחודש מרץ האחרון והזכיר כי קבוצת מילניום משתתפת כמו כל שנה גם השנה בכנס כאשר המטרה היא לראות ולהיראות בקרב המשתמשים.
 
סבח הזכיר כי במהלך שנת 2009 החברה הקימה מסוף מכולות בפיקוח מכס בחיפה, כאשר המסוף הנ"ל הינו המסוף היחיד באזור הצפון עם קישור לפסי הרכבת.
 
סבח ציין כי מיום שהחברה קמה היא חרטה על דגלה את נושא האמינות והשירות ללקוחות ולדבריו, "אנחנו לא מתפשרים על שירות ולא על אמינות. כיום אנחנו יכולים לתת את כל מכלול השירותים שזה כולל המכלות, ריקונים, העברות, שת"פ עם משאיות, רכבות, כלים כבדים ועוד. מדובר בעיסוק מורכב שמצריך מיומנות ומקצוענות, ואנחנו מכשירים את העובדים למקצוענות ולשירות ברמה הכי גבוהה שניתן לספק".
 
- איך עברתם את 2009 ואיך שנת 2010 נראית כרגע?
 
פיני סבח: "למרות המשבר אנחנו סיימנו בהצלחה וברווח גדול את שנת 2009, ואנחנו צועדים קדימה כלפי 2010. במהלך 2010 אנחנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את סל השירותים, למקסם אותו ולתת ללקוח להרגיש שהוא יכול לעסוק בעיסוקיו ולסמוך עלינו עם שאר העניינים שהם לא עסקי הליבה שלו. בשנת 2010 אני מאמין שאנחנו נמשיך בתנופה".
 
- הדרישה לשירות ברמה גבוהה מובילה לתחרות קשה.
 
פיני סבח: "הטבענו מיום הקמתנו את הדרישה לשירות איכותי ואנחנו מרגישים שהלקוחות נהיו יותר תובעניים מבחינת השירות שהם דורשים והם גם מוכנים לשלם עבור שירות טוב יותר. אני בטוח ומאמין שצריך לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר עם סל מוצרים ושירותים רחב ביותר, וזה סוד ההצלחה של כל עסק שרוצה להמשיך ולהתקיים. אנחנו לא נופלים ברמת השירות מאף חברה גדולה אחרת שקיימת בשוק. חשוב מאוד לזהות את הצורך של הלקוח, להיכנס לנעליו ולספק עבורו את הפתרון לצורך הזה".