דואר ישראל משיק שירות המאפשר קבלת חבילה הביתה

השירות, המכונה "הדואר בא אלי", ניתן בתוספת של 19.9 שקלים ופועל ב-48 ערים מרכזיות


12:37 ,09.05.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

לקוחות השולחים דברי דואר רשום יקבלו מסרון כאשר החבילה הגיעה ליעדה – זאת, כחלק מהתוכנית לשיפור השירות המיושמת בימים אלו בחברת דואר ישראל. במסגרת השירות החדש, יוכלו השולחים לבקש בעת שליחת החבילה בסניף את העדכון באמצעות המסרון, ולקבלו במקביל לאישור המסירה על ידי הנמען. עד סוף החודש (מאי 2016) יוצע השירות ללא תשלום ובהמשך יגבה עבורו שקל אחד.

 

במקביל, משיקה החברה שירות הנוסף, המאפשר קבלה של חבילה או דבר דואר ישירות עד הבית על ידי שליח במקום איסופה מהסניף. כחלק משירות זה, יוכל הלקוח לשנות את כתובת החבילה המקורית ולקבלה בכל כתובת אחרת שיבחר (מקום העבודה למשל).

 

השירות, המכונה "הדואר בא אלי", ניתן בתוספת של 19.9 שקלים ופועל ב-48 ערים מרכזיות. בהמשך יורחב השירות בהדרגה לכלל היישובים בארץ.

 

שירותים אלו מצטרפים למהלכי שיפור השירות שביצעה חברת דואר ישראל בשנה החולפת, וביניהם הארכת שעות פעילותיהם של 180 סניפים, שירות זימון תורים ב-300 סניפים,  פתיחת 270 מרכזי מסירה, שליחת מסרונים ללקוחות כשחבילתם הגיעה לסניף וכן חלוקת סמארטפונים ואופניים חשמליים לדוורים.

 

בסוף השנה אף יוקם בית מיון ייעודי לחבילות במודיעין, שיפעל בנפרד מבית המיון למכתבים, ויופעל באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.


מנכ"ל חברת דואר ישראל, דני גולדשטיין: "השירותים החדשים שמתווספים לסל השירותים הרחב שלנו הם נדבך נוסף בתוכנית לשיפור השירות, והם מותאמים לצרכי הציבור כיום. אנו עדים בימים אלו לירידה מתמשכת בזמני ההמתנה ושיפור עקבי בשירות וממשיכים לפעול לביסוסה של מגמה זו".