דואר ישראל ו-Gett : גידול של 36% בהזמנת משלוחים בחציון הראשון

לאור הגידול בהזמנת משלוחים עד הבית יורחב שירות Gett Post ליותר מ-500 נקודות ויינתן גם בערים: ירושלים, חיפה, באר שבע, יהוד, סביון ועוד


12:50 ,11.08.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

דואר ישראל ו-Gett הודיעו על הרחבת שירות  ,Gett Postהמאפשר איסוף חבילות ודברי דואר רשום מסניף הדואר או מרכז המסירה, תוך פחות מ-30 דקות מהיחידה עד הבית. מעתה השירות יהיה זמין ב-180 יחידות דואר נוספות ברחבי הארץ, בהן: ירושלים, חיפה, באר שבע, יהוד, גבעתיים, כפר שמריהו, סביון ובנקודות נוספות, לרבות קניון עזריאלי גבעתיים, קניון רמי לוי עטרות בירושלים, קניון איילון ברמת גן ועוד. השירות מצטרף ל-330 נקודות שירות שפעלו בעיקר בגוש דן והמרכז, כך שיקיף כעת מעל 500 נקודות ברחבי הארץ.

 

שירות Gett Post שהוא חלק משירות המשלוחים המורחב של דואר ישראל, המופעל בשיתוף Gett, מאפשר ללקוחות דואר ישראל להזמין שליח עד הבית שיאסוף עבורם חבילות מיחידות הדואר, ללא צורך בהמתנה בסניף. מנתוני החברות עולה, כי בחציון הראשון של 2020 חל גידול של 36% במשלוחים של Gett Post, מול חציון ראשון 2019, זאת בעקבות השינוי בהרגלי הצריכה של הציבור והצורך בהזמנת שליחויות עד הבית, בתקופת הקורונה.  

 

מאיה רויזמן, מנהלת Gett Delivery ישראל מסרה: ״אירועי החודשים האחרונים הובילו לעלייה ניכרת בביקוש למשלוחים עד הבית, הן בקרב הצרכנים והן בקרב עסקים, כפי שראינו היטב בGett  Delivery בכלל, ובשירות Gett Post בשיתוף דואר ישראל בפרט. שיתוף הפעולה בינינו לבין הדואר שנמשך כשלוש שנים חוסך ללקוחות זמן יקר, ומייעל משמעותית את ה-Last mile delivery עבור קמעונאים מקומיים, בתקופה ובה זמן אספקת המשלוח הפך להיות גורם משפיע מתמיד בהחלטת הקנייה עבור צרכנים רבים״.

 

גלעד תירוש, סמנכ״ל הסחר בדואר ישראל: ״תקופת הקורונה מהווה עבור עסקים ישראלים רבים גם הזדמנות להיכנס ולצמוח בתחום האי קומרס ולהציע מגוון רחב של מוצרים המותאמים לטעמו של הצרכן הישראלי, עם שליח עד הבית. אנו רואים גידול של עשרות אחוזים גם בפעילות השליחים בדואר ישראל, הן של לקוחות שהזמינו חבילות מחו״ל והן של עסקים קטנים ובינוניים שעושים שימוש במערך השליחים של הדואר, על מנת להעביר ללקוחות חבילות בכל רחבי הארץ״.