נמל חיפה: אניות רויאל קריביאן שבו לפקוד את הנמל

חברת רויאל קריביאן עשתה הבוקר קאמבק לנמל חיפה עם הגעתה של אניית הענק JEWEL OF THE SEAS. בימים הקרובים ישובו לפקוד את נמל חיפה אניות קרוז של חברת Costa השייכת לקונצרן קרניבל ושל חברת NCL הנורבגית


13:56 ,04.11.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

ענקית הקרוזים חברת רויאל קריביאן עשתה הבוקר קאמבק לנמל חיפה עם הגעתה של אניית הענק JEWEL OF THE SEAS. נזכיר כי חברת רויאל קריביאן עצמה לא פקדה את נמלי ישראל כבר למעלה משלוש שנים.

 

מחברת נמל חיפה נמסר כי לאחר כניסת האנייה לנמל התקיים בגשר האנייה טקס קבלת פנים בנוכחות יו״ר דירקטוריון חברת נמל חיפה, אשל ארמוני, מנכ״ל חברת נמל חיפה, מנדי זלצמן, וסוכן האנייה בישראל, זרי רוזנפלד ורב חובל האנייה אשר החליפו תעודת הוקרה ומגן עם תמונת האנייה. עוד נמסר מחברת נמל חיפה כי ביום שבת צפויה חברת ענק נוספת לחזור לחיפה לאחר היעדרות ארוכה - חברת Costa השייכת לקונצרן ״קרניבל״ בבעלותו של מיקי אריסון, והיא חוזרת עם אנייה מפוארת Costa Diadema.

 

עוד נמסר בנמל חיפה כי ב-13 בנובמבר תשוב לחיפה ענקית הספנות הנורבגית נורוויג׳יאן קרוז ליינס (NCL) שתפקוד את נמל חיפה למשך יומיים עם האנייה Norwegian Jade.

 

אשל ארמוני, יו״ר דירקטוריון חברת נמל חיפה: ״אנו שמחים ומברכים על חזרתן של ענקיות כמו חברת רויאל קריביאן לנמל חיפה. חייבים להבין שהתחרות שלנו בתחום הקרוזים היא מול העולם כולו, והעובדה שאנו רואים השנה עלייה דרמטית של 117% בהגעת תיירים לנמל חיפה מעידה על הביקוש ההולך וגובר לבקר בישראל ולחוות ממה שיש לנו להציע. אני משוכנע שעשרות אלפי התיירים שמגיעים החודש, לא ישכחו את המראה המרהיב של הכניסה לנמל חיפה מהים, והעגינה לרגלי ההר והגנים הבאהיים. אנו נמשיך לפעול ככל יכולתנו להגדלת כמות התיירים המגיעה לישראל דרכנו. זה טוב לנמל וזה מצויין לכלכלת המדינה, ואני מברך את הפעילות בתחום של מנכ״ל נמל חיפה מנדי זלצמן וראש תחום הקרוזים בנמל זוהר רום״.