כ- 30% מהאוניות הזרות שנבדקו במחצית הראשונה של השנה נעצרו בשל ליקויים בטיחותיים
ליברמן: משרד התחבורה יגביר את הפיקוח על אוניות זרות בעלות רמת בטיחות נמוכה. כ- 30% מאוניות הסוחר, שנבדקו במחצית הראשונה של שנת 2003 על ידי מינהל הספנות והנמלים במשרד התחבורה, נעצרו בשל ליקויים בטיחותיים חמורים שהתגלו בהן.
00:00 ,29.07.2003
ליברמן: משרד התחבורה יגביר את הפיקוח על אוניות זרות בעלות רמת בטיחות נמוכה
כ- 30% מאוניות הסוחר, שנבדקו במחצית הראשונה של שנת 2003 על ידי מינהל הספנות והנמלים במשרד התחבורה, נעצרו בשל ליקויים בטיחותיים חמורים שהתגלו בהן.
במסגרת בדיקות בטיחותיות שעורך מינהל הספנות והנמלים באוניות הזרות הפוקדות את נמלי המדינה נערכו ב- 6 החודשים הראשונים של שנת 2003 ביקורות ב- 147 אוניות זרות. ב- 40 מהם התגלו ליקויי בטיחות חמורים והם נעצרו עד לתיקון הליקויים.
בחלק מן האוניות שנעצרו התגלו בין השאר מחסור חמור בציוד הצלה ואמצעי חילוץ וציוד לכיבוי אש בלתי תקין.
שר התחבורה, אביגדור ליברמן מסר כי בכוונת משרדו להגביר את הפיקוח על אוניות זרות הפוקדות את נמלי הארץ במטרה למנוע מאוניות בלתי בטיחותיות לעגון בנמלי הארץ.
יצויין כי מחודש פברואר 2003 חל איסור על כניסתן של אוניות נפט ישנות לנמלי ישראל. האיסור נועד למנוע סכנה אפשרית של זיהום הים.
בנמל אילת חל איסור על כניסת אוניות ישנות בנות 20 שנה ויותר ואילו בשאר הנמלים האיסור חל על מכליות שגילן 25 שנה ויותר.
מינהל הספנות והנמלים החליט להחמיר את ההגבלות באילת בשל העובדה שמדובר במפרץ וכל דליפה של שמן או נפט ממכלית ישנה עלולה לגרום לאסון אקולוגי חמור בחופי אילת והסביבה.
כ- 30% מאוניות הסוחר, שנבדקו במחצית הראשונה של שנת 2003 על ידי מינהל הספנות והנמלים במשרד התחבורה, נעצרו בשל ליקויים בטיחותיים חמורים שהתגלו בהן.
במסגרת בדיקות בטיחותיות שעורך מינהל הספנות והנמלים באוניות הזרות הפוקדות את נמלי המדינה נערכו ב- 6 החודשים הראשונים של שנת 2003 ביקורות ב- 147 אוניות זרות. ב- 40 מהם התגלו ליקויי בטיחות חמורים והם נעצרו עד לתיקון הליקויים.
בחלק מן האוניות שנעצרו התגלו בין השאר מחסור חמור בציוד הצלה ואמצעי חילוץ וציוד לכיבוי אש בלתי תקין.
שר התחבורה, אביגדור ליברמן מסר כי בכוונת משרדו להגביר את הפיקוח על אוניות זרות הפוקדות את נמלי הארץ במטרה למנוע מאוניות בלתי בטיחותיות לעגון בנמלי הארץ.
יצויין כי מחודש פברואר 2003 חל איסור על כניסתן של אוניות נפט ישנות לנמלי ישראל. האיסור נועד למנוע סכנה אפשרית של זיהום הים.
בנמל אילת חל איסור על כניסת אוניות ישנות בנות 20 שנה ויותר ואילו בשאר הנמלים האיסור חל על מכליות שגילן 25 שנה ויותר.
מינהל הספנות והנמלים החליט להחמיר את ההגבלות באילת בשל העובדה שמדובר במפרץ וכל דליפה של שמן או נפט ממכלית ישנה עלולה לגרום לאסון אקולוגי חמור בחופי אילת והסביבה.
עשוי לעניין אותך
מ.מ. סחר בשיתוף עם מנופי אבי מייצאים מפעל למקסיקו
מכון היצוא יקיים סיור מודרך מלווה בהרצאות בנמל חיפה
יבואני צמיגים ובעלי פנצ'ריות יחוייבו לספק תעודת אחריות לכל צמיג הנמכר על ידם
חברות ציוד רפואי זועמות: בתי החולים כיסו רק 6.5% מחובותיהם
ביקור הרב שיינין- רבה של אשדוד בנמל אשדוד
חברת א. רוזנפלד ספנות בע"מ מונתה כסוכן נמל של אנית הנוסעים CLUB 2