לופטהנזה קרגו תפעיל 2 טיסות מטען בדצמבר

לאחר מספר הערכות מצב שהתקיימו בהנהלת החברה בשיתוף עם הנהלת לופטהנזה קרגו בישראל, החליטה הקבוצה על הפעלת שתי טיסות מטען מיוחדות במהלך חודש דצמבר בקו פרנקפורט - ת״א. שאול גרימברג, מנכ״ל לופטהנזה ישראל: ״מקווים שנפרסם בקרוב לוח זמנים חדש של טיסות מטען בינואר


14:00 ,07.12.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

כידוע לכל, בשל המצב הביטחוני המתוח המתמשך בישראל, החליטה קבוצת לופטהנזה באופן עקרוני להשעות את טיסותיה הסדירות עד וכולל 7 בינואר 2024.

 

יחד עם זאת, ולאחר מספר הערכות מצב שהתקיימו בהנהלת החברה בשיתוף עם הנהלת לופטהנזה קרגו בישראל, החליטה הקבוצה על הפעלת שתי טיסות מטען מיוחדות במהלך חודש דצמבר. החברה כתבה בהודעתה כי ״קיבולות הובלה של סחורות הנחוצות בדחיפות זוכות לביקוש גבוה בשווקים רבים. הביטחון נותר בראש סדר העדיפויות שלנו, אך לאחר בחינת המצב, נוכל להציע לך שתי טיסות מיוחדות לשוק הישראל״. 

 

החברה תפעיל טיסה ראשונה עם מטוס מטען בואינג 777 ביום רביעי, 20 בדצמבר. המטוס ינחת בבן גוריון בטיסה מפרנקפורט בשעה 12:20 בצהריים וימריא לפרנקפורט לאחר שעתיים, בשעה 14:20. טיסה נוספת תתקיים בשבוע שלאחר מכן - יום רביעי, 27 בדצמבר, עם אותם זמני נחיתה והמראה. 

 

שאול גרימברג, מנכ״ל לופטהנזה קרגו בישראל, ציין בשיחה עם מערכת PORT2PORT כי ״קיימתי מספר הערכות מצב עם הנהלת החברה בפרנקפורט לגבי חזרה לפעילות מטוסי המטען שלנו. ההנהלה היתה מאוד חיובית ביחס שלה אבל ההחלטות בסופו של דבר מתקבלות על ידי הנהלת הקבוצה. אבל כפי שניתן לראות, הצלחנו לשכנע אותם להפעיל שתי טיסות מטען החודש ואנחנו מקווים שבקרוב נפרסם נפרסם לוח זמנים חדש של טיסות מטען החל מחודש ינואר״.