חברות השילוח הבינלאומיות פועלות בחודשים האחרונים בעצימות גבוהה במיוחד על מנת לעמוד בביקושים הגוברים לשירותי שילוח בינלאומיים, כפועל יוצא של משבר הקורונה שפקד את העולם כולו. תרבות הצריכה ואופי פעילותם של עסקים רבים ברחבי העולם השתנו בן לילה בשל ההגבלות על התנועה והשווקים ברחבי העולם.
לדברי מנכ״לית FedEx ישראל, מרים צור: ״מאז פרוץ מגפת הקורונה וגם בתקופה הנוכחית, נקטנו מיד בפעולות הנדרשות על מנת שנוכל להבטיח פעילות סדירה של לקוחותינו, תוך שמירה בראש ובראשונה על ההנחיות ובטיחות העובדים והלקוחות. עם הפסקת הטיסות המסחריות נוצר פער בין הביקוש להיצע. כתוצאה מכך אנו מתאימים את פעילותנו המסחרית והתפעולית בהתאם, כך אנו נותנים מענה לביקוש ושומרים על שרשרת האספקה לישראל וממנה״.
במסגרת זאת, FedEx ישראל מציגה פתרון חדש שמהווה מענה משמעותי לצרכיהם של עסקים רבים אשר נדרשים לשליחויות בינלאומיות: שירות Next Day. השירות מאפשר איסוף משלוחי יצוא בשעות מאוחרות יותר, למגוון רחב של יעדים למדינות אירופה וארה״ב. השירות החדש מקנה ללקוחות זמן נוסף לארגן את המשלוחים שלהם עם אפשרות לאיסוף מאוחר, וכך הלקוחות יכולים להספיק להעלות את המשלוחים לטיסת יצוא שממריאה בשעות הערב באותו היום. השירות זמין גם לחבילות גדולות ומטענים כבדים מעל 68 ק״ג, IPF – FedEx International Priority® Freight
השירות החדש מצטרף לשירות המאפשר איסוף משלוחים בישראל עד השעה 12:00 בצהריים ומסירה עד 10:30 בבוקר ביום למחרת ברחבי ארה״ב. לדברי מרים, ״שני השירותים האלה יחד נותנים מעטפת גמישה ומדויקת לכל חברה ובית עסק אשר נדרשים לשליחויות בינלאומיות. המגוון הרחב של היעדים אותו מציעה החברה, בשילוב הגמישות הרבה ואפשרויות השילוח המגוונות ברחבי העולם, מבטיחים לחברות ולעסקים אשר עושים שימוש בשירותים מסוג זה, יכולת מיטבית לתפעל את העסק שלהם ללא הפסקה ובכל עת, בכל תרחיש וגם בעתות משבר כפי שאנו עדים לאחרונה״.
נציין כי לאורך כל התפרצות הגל הראשון של הקורונה בישראל, ולאורך המשבר כולו, התגייסה FedEx העולמית על מנת לסייע לתעשייה המקומית בישראל והובילה בעשרות טיסות, מאות טונות של ציוד רפואי ומוצרים חיוניים נוספים, בהם מכונות הנשמה, ציוד מיגון ותרופות.
מנכ״לית FedEx ישראל הוסיפה: ״העובדים המסורים שלנו, יחד עם FedEx העולמית, התגייסו על מנת לסייע למשק בישראל עם הוספת טיסות ותגבור המערכים התפעוליים השונים. אני רוצה להביע הערכה גדולה לעובדי FedEx על המסירות והעבודה המצוינת. ברצוני להודות גם ללקוחותינו על השותפות המתמשכת והאמון שנותנים בנו ולהבטיח בשמי ובשם כל העובדים, שנמשיך נעמוד לצד החברות ובתי העסק מכלל ענפי המשק בישראל, בשגרה השוטפת ובייחוד בזמנים מאתגרים״.
חברת FedEx אשר בבעלותה צי של כ-679 מטוסים הפועלים ביותר מ- 220 מדינות ברחבי העולם דוגלת בגמישות עסקית מול לקוחותיה. בנוסף להתאמת מועדי הטיסות למציאות המשתנה, חברת FedEx התאימה גם את מסלולי הטיסות עצמם, כך שיתחברו באופן מיטבי לרשת הטיסות הגלובלית של החברה בעולם. ״היה לנו חשוב לבצע את המהלכים האלה במהירות האפשרית תוך תיאום מדויק עם שלוחות החברה בעולם, וזאת כדי להתאים עצמנו למציאות המשתנה ולתת שירות דינמי יותר אשר יתאים עצמו ללקוח. בכך אנו מאפשרים זמני איסוף גמישים יותר, יחד עם זמני מסירה קצרים ומדויקים הרבה יותר״, ציינה מנכ״לית FedEx בישראל.
רוצים לשמוע עוד? לחצו כאן