דואר ישראל משיק את Box2go לאיסוף חבילות דרך תחנות הדלק פז

חברת דואר ישראל נכנסת לראשונה לתחום המכונות האוטומטיות למסירת חבילות' וחתמה עם חברת "פז" על הסכם שת״פ במסגרתו יוכלו לקוחות דואר ישראל לאסוף חבילות המוזמנות מהארץ או מחו"ל באמצעות אלפי לוקרים אלקטרוניים הפסורים ב- 120 תחנות ברחבי הארץ


10:26 ,04.03.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת דואר ישראל נכנסת לתחום האוטומטים למסירת חבילות. חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם "פז" לאיסוף חבילות ב-120 תחנות פז ברחבי הארץ בכל שעות היממה

 

חברת דואר ישראל מרחיבה את ערוצי ההפצה שלה ונכנסת לראשונה לתחום המכונות האוטומטיות למסירת חבילות. החברה הודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם חברת "פז", בראשות יונה פוגל, במסגרת זאת יוכלו לקוחות דואר ישראל לאסוף חבילות המוזמנות מהארץ או מחו"ל באמצעות אלפי הלוקרים האלקטרוניים Yellow Box של "פז", בכל שעות היממה, 7 ימים בפרישה רחבה של 120 מתחמי פז ברחבי הארץ. השירות אשר ייקרא "  box2go", יוצע במהלך חודש מרץ במחיר של 9.9 שקל עד 48 שעות.

 

מדובר במהלך אסטרטגי, שיאפשר לחברת דואר ישראל להמשיך ולהרחיב את פתרונות איסוף החבילות ברחבי הארץ במהירות ובנוחות וללא המתנה, תוך המשך שיפור זמני המסירה ביחידות הדואר. בשנת 2017 מסרה דואר ישראל מעל 61 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל, מתוכן כבר כיום כרבע נמסר מחוץ לסניפי החברה, באמצעות מאות מרכזי מסירת חבילות מחוץ לדואר, וכן באמצעות מערך השליחים של הדואר ושל חברת Gett.

 

במסגרת שירות "box2go" יוכלו לקוחות הדואר לבחור את התחנה הנוחה להם לאיסוף החבילה, מתוך 120 מתחמי "פז" בהם השירות זמין, מקצרין בצפון הארץ ועד אילת בדרום. כדי לקבל את החבילה באחד מאלפי הלוקרים של פז, יבצע הלקוח רישום חד פעמי לפורטל 'MYPOST' באתר דואר ישראל יקבל כתובת וירטואלית, ואת הכתובת הזו יציין ככתובת המשלוח בעת ביצוע הזמנות באתרי סחר בארץ ובחו"ל ובהתאם יקבל את החבילה ללוקר שיבחר ברחבי הארץ. עם הגעת החבילה לתחנה יקבל הלקוח מסרון למספר הנייד אותו הזין בעת ההזמנה, בצירוף קוד אישי לפתיחת הלוקר בו נמצאת החבילה. את החבילה יוכל לאסוף תוך 48 שעות, לאורך כל שעות היממה, בזמן שנוח לו. "Yellow Box" מציע שימוש בלוקרים אלקטרוניים של חברת KEBA האוסטרית, המתמחה בפתרונות אוטומציה העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם. הלוקרים מוצבים בחזית חנויות הנוחות, מוארים ומנוטרים על-ידי מצלמות אבטחה סביב השעון.

 

יונה פוגל, מנכ"ל קבוצת פז: "שיתוף הפעולה עם דואר ישראל הוא חלק מתהליך הפיכת רשת תחנות פז וחנויות 'YELLOW' למתחמים המספקים מגוון נרחב של שירותים. הגידול העצום בהיקף ההזמנות המבוצעות באונליין מצריך הרחבה וגיוון של נקודות איסוף החבילות. השירות המוצע כעת ללקוחות דואר ישראל מהווה פתרון אופטימלי, ומאפשר איסוף המשלוח בשירות עצמי על ציר הנסיעה היומי של הלקוח, 24/7 בכל רחבי הארץ, במתחם מאויש, מואר ובטוח, ללא צורך בהגעה מיוחדת לנקודת חלוקת הדואר. אנו ממשיכים לפעול לאיתור ומתן מענה מיטבי לצרכיו המשתנים של הלקוח, כאשר שיתוף הפעולה עם דואר ישראל הוא נדבך נוסף במסגרת פעילות זו."

 

חזי צאיג, יו"ר דירקטוריון דואר ישראל: "שיתוף הפעולה עם "פז", הוא חלק מאסטרטגיה עסקית מקיפה שאנו מובילים בשנתיים האחרונות, לשיתופי פעולה עם גופים מובילים במשק. אני מאמין בשותפויות כדוגמת שיתוף הפעולה עם "פז", אשר יוצרות ערך משותף לשתי החברות. ולראיה עם כל אחד מהשותפים אליהם חברנו, כמו שופרסל, עזריאלי, eBay, Gett וחברות נוספות, הרחבנו את תחומי הפעילות יחד, בדרך שמאפשרת לשפר משמעותית את השירות ללקוחותינו, ולהרחיב את הפעילות העסקית. בשנים הקרובות נמשיך ליצור שותפויות נוספות כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה".

 

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל: " פז הוא ערוץ הפצה מרכזי ושותף אסטרטגי עבורנו בהרחבת פעילתנו בתחום הסחר המקוון בארץ ומחו"ל. בשנתיים וחצי האחרונות ביצענו מהפכה עצומה בכל תחום מסירת החבילות בדואר ישראל. על מנת להתמודד עם הגידול בהזמנת חבילות מחו"ל, פתחנו השנה את מרכז הסחר המקוון במודיעין הממיין ומוסר מעל 300 אלף חבילות מדי יום קרוב ל-1,200 נקודות קצה. בנוסף טיפלנו גם בערוצי המסירה באמצעות פתיחת 490 מרכזי מסירת חבילות ברחבי הארץ, בנוסף לסניפי הדואר. שיתוף הפעולה עם "פז" יאפשר לנו להציע ללקוחותינו אפשרויות נוספות לאיסוף החבילות שלהם, בדרך, בשעה ובמקומות שנוחים להם".